הדרכה ותמיכה טכנית

הדרכה
הידע שלכם נמצא בראש סדר העדיפות שלנו!
חשוב לנו מאד שצוות המהנדסים והמפעילים שלכם יהיו בעלי הידע והיכולת המכסימלית לתפעול התוכנה והמערכות שלכם.

אנו מציעים הכשרה מלאה, קורסים רגילים או מתקדמים, על ידי צוות מהנדסי האפליקציות המנוסים שלנו, המאפשר לכם ליהנות ממערכות הבדיקה שלכם מיום התקנתם ו/או לאחר ביצוע שדרוג.
ההכשרה שלנו מכסה את חשיבות המטרולוגיה ויישום נהלי מדידה טובים על פי צרכיכם. באפשרותנו ללוות אתכם במהלך הבדיקה של החלק הראשון, בעריכת בדיקת סקריפט ותבנית דוח.
אנו מציעים קורסים בכיתות במתקן שלכם, במשרדנו או בלימוד אלקטרוני מרחוק.

תמיכה טכנית בלקוחות
על מנת לתת לכם את השרות הטוב ביותר אנו נכונים לתמוך בכם טלפונית או פיזית באתר שלכם, כל תמיכה תתועד בתיק הלקוח ופרטי השיחה יתועדו מייד בכדי להבטיח תגובה מהירה ותקשורת מדויקת.

אנא היו מוכנים עם המידע הנדרש לנו כגון, מספר סידורי של המכונה, מספר סידורי של דונגל התוכנה, גרסתתוכנה וכו'.

מצויד בפתרון גישה מרחוק
אנו ערוכים במתן פתרונות גם בשליטה מרחוק.

הכשרה ותמיכה מקוונת היא שיטה לפיתרון המסייעת לעסקים וארגונים לקדם את עצמם בחומי התעשייה שלהם. פתרונות הגישה מרחוק שלנו מותאמים לכל פעילות ובהתאמה לגודל הארגון שלכם.
כל חוזי השירות שלנו כוללים תמיכה טלפונית בחינם וזמני תגובה מהירים במקרה של מכונה מושבתת.
ניתן ליצור עמנו קשר בטלפון: 03-903-1001 או באמצעות טופס יצירת קשר
הצהרת שירות:
לחץ כאן כדי להוריד אותו